18.01.2009

The Beginning ...

So , inceputul ... pai , intr-o zi oarecare a.k.a. 18.01.2009 ora 21:30 mi-a dat prin minte sa imi creez un blog . De ce ? Pen' ca e la moda se pare si in plus nu mai am nevoie de un jurnal sau whatever , pur si simplu imi pot asterne gandurile aici , si bineinteles , care se va incumeta , le va si citii ...

Despre ce va fi blog-ul ? Sincer nici eu nu stiu , in mare parte se va axa pe chestiile ce imi trec prin minte mea intortocheata si intunecata O.o ... asa ca sa nu se mire nimeni daca azi fac un post despre planul meu de distrugere a lumii si maine o campanie de pacifism . 

Anyway , cam atat ca o mica prezentare , restul se va afla/vedea/discuta/[insert blog thing-y here] pe parcursul evolutiei acestui blog . Cat despre scrisul in romana si engleza ... I don't give a fuck if you like it or not :) scriu cum imi e mai usor si la indemnana XD 

That's all ... for now !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

var uid='dad2dddf'; var LinkExclusions=''; var TargetOptionID=1;