16.07.2010

Black Mesa


Probabil ca va intrebati care e legatura dintre descrierea mea si Black Mesa ... Simplu , pentru orice fan inrait al seriei Half Life si a mod-urilor acestuia , formula mentionata este cunoscuta .

s² = c²Δt² - Δr² este ecuatia pentru intervalul spatiu-timp unde c este viteza luminii , Δt este diferenta dintre cele doua coordonate temporale a doua evenimente ( separarea temporala ) , iar Δr este diferenta dintre cele doua coordonate spatiale dintre cele doua evenimente ( separarea spatiala ) .

Legatura dintre aceasta formula si intamplarile din Half Life , probabil , o vom afla in Episodul 3 ... Insa pana atunci vom avea timp la dispozitie sa ne delectam cu un mod excelent , Black Mesa : Source . Dupa cum arata si teaser-ul de mai sus , va fi un remake complet al primei serii , si nu doar transpunerea acestuia pe un nou engine grafic [ *cough* HL : Source *cough* ] .

Inca nu s-a anuntat o data pentru cand jocul va vedea lumina zilei si masele de gameri vor relua inca o data rolul lui Gordon Freeman in casapirea alien-ilor cu a sa ranga ( si a altor arme bineinteles >:3 )

Ah , si ca incheiere va ofer un mic bonus care are multe surprize ascunse ... http://www.blackmesaresearchfacility.com/about.php

Un comentariu:

var uid='dad2dddf'; var LinkExclusions=''; var TargetOptionID=1;