13.02.2010

Darkness beloved ...


[ ... start transmission , 13022010 , 0211 hours ]

Din moment ce nu am somn si nici nu am o stare foarte buna m-am gandit sa mai aberez pe aici ca de obicei .

Pff , nici nu stiu cu ce sa incep , ma deranjeaza asa de multe chestii in momentul asta ... Incepand cu maseaua de minte care sta sa iasa si imi creeaza o durere mai mult decat insuportabila si terminand probabil cu vremea shitty , shitty pentru ca e plin de balti de la zapada topita . Ah , am zis balti ? Vreau sa spun lacuri , am intrat pana deasupra gleznei intr-o asa numita "balta" ...

Lasand asta la o parte , ce sa mai aberez ? Hmm , ah da ! Vine si Valentines Day , nu azi , maine ... so ? So ... nothing . Asa ca fapt divers am mentionat de ea . Pariez si ca o sa ma satur de cate cupluri o sa vad si de cate inimioare and other shit o sa fie la vanzare . But it will pass , like all other days , 'cause in the end , it's just a normal day after all , isn't it ?
Chiar ma intreba un amic azi "ce faci ma duminica ? iesi cu pretena ?" , raspunsul a fost simplu "nu" , nu pentru ca 1. I'm alone si 2. am altceva de facut duminica . Like installing Lineage 2 ... Bleh , urasc cateodata cand scriu aberatii . Nici nu stiu de ce ma mai chinui atata timp cat nu am nimic concret de zis ...

Si probabil ca defapt sursa frustrarii mele mari de acum nu e nicidecum maseaua sau vremea de afara ... da ... defapt si de drept , ceea ce ma omoara incetul cu incetul e nesiguranta si incertitudinea ... And yes , they have something to do with a girl ... It all comes down to moments like this one in our lives when you wanna know really bad if the person you like and would die for has even 1% of the same feeling for you ... And the fact that you don't know slowly kills you ... day by day , little by little , until all that is left is pain and sorrow ... that is , if you're one of the unlucky kind . And speaking of luck , don't you just envy sometimes how some people live their pathetic little lives so carefree ? And how some seem to have everything just right for them ? Am I crazy or are you seeing this too ? ...

Meh , I think this is enough for now ... Ajunge cat am aberat , am facut un post ce poate fi ignorat , and please , by all means , ignore it .

[ ... end transmission , 13022010 , 0226 hours ]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

var uid='dad2dddf'; var LinkExclusions=''; var TargetOptionID=1;