06.04.2009

Living The Wasted Life



Bam bam . Hop si eu cu un post :random: 

Hai sa incep cu chestii specifice deoarece n-am inspiratie ( yet XD )

~ Mood : dunno , psycho-like ^^ ~
~ Music : Aesthetic Perfection - Living The Wasted Life ~
~ Internet : uhh O.o ... Blogger duuh ! ~

Ok , in mare am o energie dubioasa , asta si de la muzica of course . Maine cica am teza la Economie pentru care nu am invatat nimic ( yes , laugh all you want , but I'm confident si in plus am timp maine pana plec la liceu ) .

In rest , the usual : music , forum , gaming  , Y!M .

Si OMG ! Abia astept sa vina vacanta aia de Paste , maaaan do I long for it ... sa nu mai pomenesc de ce-a de vara si de faptul ca tre' sa imi gasesc un job undeva daca vreau sa strang cat mai repede bani de chitara . Oh well , o sa gasesc eu ceva pana la urma cu un salariu acceptabil .

In ultima vreme am ascultat numai Industrial si am neglijat de tot metalul ... Si faza mai aiurea e ca imi plac ambele la fel de mult dar chiar n-am cum sa ascult in acelasi timp 2 genuri diferite ... Yare yare , probabil cand imi va trece mood-ul de industrial voi recupera . But who the Hell knows how long it may take ? O__O

Meh , ajunge momentan , o sa incerc sa re-vin la posturile zilnice . Peace !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

var uid='dad2dddf'; var LinkExclusions=''; var TargetOptionID=1;