26.04.2009

Weird Day


Really weird day . Vremea a fost naspa , cand ploaie , cand soare , cand vant o.O

Bine ca nu m-am plictisit . S-a tinut pana la urma meet-ul A-XG , desi am fost numai 4 persoane including me . Eh , at least we had fun ( some of us more than others =D [ hence my happy mood meaning that I must've fallen for someone ... and yes , I did ^____^ ]  ) . Data viitoare ( a.k.a. sambata ) poate o sa fim ceva mai multi *happy feeling again* . 

Oh , did I forgot to mention ? A fost si cutremur azi , myeah , who cares ? A fost a fost , asta e , eu oricum ma jucam S.T.A.L.K.E.R. si eram in mijlocul unui blowout cand s-a petrecut and first I was like : "OMG ! Special effects ! @__@ ... hey ... wait ._. this is real ! ... ... Ah well ... DIE MONOLITH ! *devilish laugh*" XD . Yes , stiu , sunt dus cu pluta but that's me .

Anyway , cam atat , simteam nevoia sa spun ce s-a intamplat azi *feels happy feeling again ... n__n* 

Sweet dreams ! ( yes , no nightmares today =P )